BMW M5 СВАЛЯ МАЛКО ОТ ОГРОМНОТО СИ ТЕГЛО С ПОМОЩТА НА M PERFORMANCE ЧАСТИ
Всеки път, когато бъде пусната нова М-ка, тя обикновено става обект на разгорещени дискусии на феновете. Случаят с новата М5 е същият, но този път приемът е малко по-хладен от очакваното.
Основната критика касае огромното тегло, дизайнът вече сме свикнали да бъде в полезрението, но за това многократно сме писали, че е умишлено търсен ефект от BMW. Продажбите го доказват.
Сега баварците вкарват M Performance в уравнението G90, за да придадат по-агресивен външен облик, но и да спестят малко килограми. Всеки един от тях е важен в този случай.
Тези фабрични подобрения вкарват куп карбонови детайли върху голумото купе на М5. От предния лип спойлер до разделения заден дифузьор, супер седанът получава набор от олекотени елементи. Всичко това е само капка в морето, като се има предвид, че колата тежи колосалните 2442 килограма. Капачката на резервоара или разширенията на праговете няма да направят голяма разлика, но все пак…
Освен карбоновите детайли, новото BMW M5 може да бъде оборудван с матово черни странични стикери и арамидна антена с форма на перка на акула. Леките алуминиеви джанти ще бъдат добавени към портфолиото от следващото лято. Дори капачките на вентилите носят буквата „M“. Освен това, релефно лого „M5“ украсява ауспуховите накрайници, изработени от комбинация от титан и въглеродни влакна.
Част от „мазнините“ може да бъдат премахнати (срещу допълнително заплащане, естествено) чрез карбонов покрив (-30 кг), докато въглеродно-керамичните спирачки свалят още 25 кг. Не е нещо кой знае какво, но диетолозите в Мюнхен разработват специална диета, която ще видим в някакъв момент под формата на M5 CS. Старият свали 104 кг в сравнение с M5 Competition.
Въпреки че предлага няколко допълнителни артикула плюс M Performance Parts, BMW няма да разполага с карбонови „корита“ при пазарното лансиране на седмото поколение М5.
Вашият коментар